Bra träning igår dom som var där. Kul att träffa Anna och Erika E igen! (Kul att träffa er också A-K och Erika J, men er har jag ju träffat under sommaren med)Hoppas det kommer fler från vårt lag idag.
Jag har fortfarande inte fått tag i Julia, Evve och Lisa Å. Så om någon pratar med dom kan ni ju säga att det är träningar.
Nä nu ska jag plantera om blommor och fålla upp gardiner, hur vuxet är inte det!?!?
Ses ikväll!
/J
PS Hoppas det inte blev så farligt med foten Erika. DS
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej!
SvaraRaderaFoten är bättre idag, men jag kan tyvärr inte träna på den, så nu haltar jag omkring här hemma, haha xD
/Erika J
Hejsvejs! Nu var det länge sedan, men jag far hem imorgon och kommer på närmaste träning! =)
SvaraRadera/Evve