Ursäkta förseningen av träningtiderna, har varit i stugan utan internet. Här är iaf tiderna, hoppas alla kan komma. Ses till veckan!!
All träning i Tegshallen fram till 30/8
Måndag 19.00 - 20.30 Damer/Tjejer
Tisdag 17.00 - 18.30 Herrar/Killar
Onsdag 17.00 - 18.30 Damer/Tjejer
Torsdag 17.00 - 18.30 Herrar/Killar
Torsdag 18.30 - 20.00 Damer/Tjejer
Fredag 16.30 - 18.00 Herrar/Killar
Träningen är öppen för alla KFUM spelare från seniorer till födda 1996
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej!
SvaraRaderajag är störtförkyld så jag kan inte träna ikv, men jag kommer och tittar :)
/Erika J