Den 13e april spelar Comets sin nästa sista hemma match. Tror ingen har missat att vi anordnar en sponsormatch då ( Japp, jag är ganska tjatig av mig). Hittils har vi 11 sponsorer klara så har ni någon som ni kan kontakta gör det och hör av er innan fredag.
Detta är vad vi behöver hjälp med till matchen.
Baka till kiosken.
Hjälpa till under matchen (spots, kiosk, gissningslek etc...)
Dela ut flyers
Just nu har vi Eve, Emma N, Sanna och Ofelia som bakar och Sofia kan hjälpa till under matchen.
Lotta(universitetet), Sanna(universitetet), Ofelia och Adine har sagt att dom kan dela ut flyers.
Så vi behöver mest av allt fler som kan hjälpa till under matchen och fler som kan dela ut flyers.
Flyers kan delas ut på valfri tid och plats nästa vecka där det passerar mycket folk. Kanske t.ex. utanför någon stor mataffär (Men man kanske ska kolla med dom först att det är ok).
Sen hoppas jag så klart att alla kommer på matchen och tar med sig så många som bara går. Sponsringen är ju per åskådare så det gäller att vi får dit mycket folk.
Hör av er till mig eller skriv en kommentar här ifall ni kan hjälpa till med något.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
ALLA måste komma:)
SvaraRaderaJag kan dela flyers! :D
SvaraRadera/Evve
Bra där Evve! Jag hör av mig när jag vet när dom är klara. Men antar att det blir från måndag och framåt. Ingen ide att dela ut långt innan matchen.
SvaraRadera