torsdag 11 mars 2010

Framflyttning av mål.

Vi skjuter fram vårat fast-break mål till nästa vecka eftersom att så många är borta.

Ikväll fortsätter vi jobba på riktningsförändringar, power layups och snabba uppspel.

Ses!

/ Jenny

5 kommentarer:

  1. Hi! Just wanted to remind you that I can't come this week and on monday next week. I'm back on wednesday.

    Have a good week, but don't have too much fun without me! Hehe :)
    /Evelina

    SvaraRadera
  2. heej, precis som evelina kommer jag inte heller kunna vara med på söndag, eftersom jag inte kommer hem förens på måndag morgon med min pappa! Men vi syns på måndags! // Shanie

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag kan inte komma på söndagens träning.
    Familjen ska upp till vår stuga.
    /Erika J

    SvaraRadera
  4. Jag kommer ej på träningen idag pga att jag är sjuk. Jag hoppas ni får en bra träning iaf!
    / Lisa Å

    SvaraRadera
  5. jag kan inte komma på träningen idag jag är inte hemma./Linda

    SvaraRadera