Umeå Comets div 2
are we going to have two games on one day!?
hi tony i text jenny to say taht i'm not coming to practice because i sick. / Fia
Kommer inte på träningen ikväll, stukade foten igår på träningen och den är öm och svullen nu. /Anna
My cold got worse after yesterdays practise ( I allready told jenny). Won't be training tonight and I'm also going away thursday-sunday this weekend.
are we going to have two games on one day!?
SvaraRaderahi tony i text jenny to say taht i'm not coming to practice because i sick. / Fia
SvaraRaderaKommer inte på träningen ikväll, stukade foten igår på träningen och den är öm och svullen nu.
SvaraRadera/Anna
My cold got worse after yesterdays practise ( I allready told jenny). Won't be training tonight and I'm also going away thursday-sunday this weekend.
SvaraRadera