Hej alla!
Till slut blev vi riktigt många som kommer och lägger golv.
Torsdag:
Anna (kommer sent)
Erika J
Erika E
Evelina
Julia (till 18)
A-K (kommer sent)
Ofelia
Sofia (kommer sent, ca 16.15)
Fredag:
Elin
Jätte bra!
Jag kan tyvärr inte komma. Men det är bara att gå in på Ishallen så finns Keijo från Umeå Fritid (tror det är vaktmästaren på gammlia) där och berättar för er vad ni ska göra. Mona kommer också dit. Säg till Keijo på en gång att ni bara ska stanna till kl 19.
Ses på träningen sen!
Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag kommer kanske också komma sent för jag har något prov som håller på till fyra, men jag kanske hinner. Ska försöka ändra och skunda mig!
SvaraRadera/Evve
Hej!
SvaraRaderaJag är fortfarande sjuk så jag kommer nog inte på träningen. Ha kul utan mig dock! :)
det är osäkert om jag kan komma får se, beror på hur jag ska ta mig dit
SvaraRadera