Ok, Totte har precis meddelat att han inte heller kan komma ikväll. Och eftersom att det är många som inte kan så ställer vi helt enkelt in. Dom som vill och har egen boll kan ju åka dit och skjuta lite ändå.
Skriver så fort jag vet när nästa träning blir.
Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar