skip to main | skip to sidebar

Coach's corner

Umeå Comets div 2

måndag 17 maj 2010

Dagens träning inställd!

Ok, Totte har precis meddelat att han inte heller kan komma ikväll. Och eftersom att det är många som inte kan så ställer vi helt enkelt in. Dom som vill och har egen boll kan ju åka dit och skjuta lite ändå.

Skriver så fort jag vet när nästa träning blir.

Jenny
Upplagd av Jenny kl. 16:28

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Training programs

Basketsmart (uppvärmning)
Löpskolning
Hopprepsprogram

Links

  • KFUM Umeå Comets hemsida
  • VBDF
  • Svenskbasket.se
  • Video Basketsmart
  • Video Hopprepsprogram
  • Video Löpskolning

Bloggarkiv

  • ►  2011 (9)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (1)
  • ▼  2010 (161)
    • ►  december (7)
    • ►  november (7)
    • ►  oktober (25)
    • ►  september (17)
    • ►  augusti (6)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (7)
    • ▼  maj (16)
      • Nästa veckas träningar
      • Yran jobb
      • Träning torsdag
      • Träningstider för nästa vecka
      • Träning idag på Gammlia
      • From Belfast with Love!
      • Träning idag
      • Dagens träning inställd!
      • Sommarträning
      • Träning söndag
      • Tidig träning!
      • Sen träning måndag!
      • I have been back at home, in Belfast, for almost 2...
      • Försäsongs träning
      • Filmkväll ikväll!
      • Träningstider + lite info om försäsongsträningen
    • ►  april (18)
    • ►  mars (15)
    • ►  februari (29)
    • ►  januari (13)