En del i laget ska träffas och se på film ikväll och alla som vill vara med är välkomna till bangatan 15 E efter middagen.
Om ni undrar nått eller behöver färdbeskrivning kan ni skriva här eller höra av er till Elin.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar