måndag 17 maj 2010

Sommarträning

Är lite oklart om hur det blir med sommarträningen än. Så just nu vet vi inte hur vi tränar i veckan.

Just nu när jag skriver detta har vi inga tider i hall bokade. Vi ska försöka hör ifall vi kan behålla våra vanliga tider fram till sommarträningen börjar, men det är inte säkert att det går.

Så dagens träning kan hända att den blir utomhus på Teg. Jag kan inte komma. Har städ dag med min bostadsrättsförening, jiipii! Men Totte kommer vara där.

Det är som vanligt 18-19.30. Men tag med skor och kläder så att ni både kan vara utomhus och inomhus.

En annan sak också. Det vore bra ifall n som inte kommer på träningarna kunde meddela detta. Igår var det bara A-K och Elin som kom. Några av er hade hört av er så det var bra, men långt ifrån alla. Bättring!

Fortsätt hålla koll på bloggen så kommer information om träningar och tider så fort jag får veta mer.

/ Jenny

3 kommentarer:

  1. om vi ska vara ute så är det ju inte säkert att det är ledigt , det brukar alltid vara massa hockeygrabbar där..

    SvaraRadera
  2. hej, jag har tyvärr inte möjlighet att komma på träningen ikväll, hoppas det blir fler möjligheter i veckan :)
    /erika j

    SvaraRadera
  3. Om vi måste vara ute kommer jag inte komma, för jag är pollenallergiker och kommer typ dö då... Erika J kommer inte, hon ska plugga. /Fia

    SvaraRadera