Den preliminära veckoplaneringen för första träningsveckan på försäsongen ser ut så här:
Må 17/5 start 17.30-19 Löpning & cirkelträning, TC
Ti 18/5 18.00- 19.30 Gammlia Löpning & basket
On 19/5 Långlöpning ev. gym Gammlia
To 20/5 18.00-19.30 Löpning & basket
Fr 21/5 16.00-17.30 Löpning & Gym Gammlia
Lö Individuell fys
Sö Vilodag
Hoppas ni hade kul på filmkvällen! Ses imorgon :)
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag kan/får inte springa, så jag kan inte vara med på löpningen. Sedan gymmar jag redan på USM, så jag gör det på egen hand, men jag kommer på cirkelträningen(måndag), kollar/skjuter på basketen (tisdag och torsdag)!
SvaraRaderaDet blev en lyckad filmkväll! :)
/Evve