lördag 8 maj 2010

Försäsongs träning

Den preliminära veckoplaneringen för första träningsveckan på försäsongen ser ut så här:

Må 17/5 start 17.30-19 Löpning & cirkelträning, TC

Ti 18/5 18.00- 19.30 Gammlia Löpning & basket

On 19/5 Långlöpning ev. gym Gammlia

To 20/5 18.00-19.30 Löpning & basket

Fr 21/5 16.00-17.30 Löpning & Gym Gammlia

Lö Individuell fys

Sö Vilodag

Hoppas ni hade kul på filmkvällen! Ses imorgon :)

/Jenny

1 kommentar:

  1. Jag kan/får inte springa, så jag kan inte vara med på löpningen. Sedan gymmar jag redan på USM, så jag gör det på egen hand, men jag kommer på cirkelträningen(måndag), kollar/skjuter på basketen (tisdag och torsdag)!

    Det blev en lyckad filmkväll! :)

    /Evve

    SvaraRadera