tisdag 8 juni 2010

Sommarträningsblogg

Som ni (dom flesta i alla fall) redan vet så har vi en gemensam blogg för alla som försäsongstränar. Ni hittar den här. Men nya inlägg visas även i högra kolumnen i våran blogg. Allt som rör sommarträningen kommer skrivas där. Så kan ni inte komma på träning eller har andra frågor skriv dom där. Kan dock vara bra att hålla lite koll på vår egen blogg också ifall det är nån info som bara rör vårat lag. (typ lag middag eller kubbspel eller nått som vi borde styra upp snart!)

Ses ikväll!

/Jenny

1 kommentar:

  1. Grillning ikväll på bölesholmarna kl 20:00
    / Lisa ÅStröm

    SvaraRadera