torsdag 12 augusti 2010

Snart dags igen... :)

Har fortfarande inte fått helt klart vilka tider det är som gäller för nästa vecka. Men tror det skulle spikas imorgon så då lägger jag upp dom.

Ville bara säga att det är jätte kul att nästan alla i vårat lag kommer fortsätta spela i år :D yeeeeeiiiiii!!!

Linda M har tyvärr slutat och Binta har valt att spela med Gametime. Nu när vi ska spela samma serie kan man ju inte träna med båda längre. Jätte kul dock att Shanie kommer fortsätta spela med oss!!

Evve, Julia och Lisa Å har jag inte fått tag i än, men jag hoppas att alla dom 3 fortsätter spela.

Ofelia har fortfarande mkt med fotbollen så hon kommer börja komma när skolan börjar.

Allt som allt verkar det som att alla har haft en bra sommar :) Det var super kul att höra av alla igen!

Skriver mer om träningstider imorgon som sagt.

/Jenny

2 kommentarer:

  1. Det blir samma lag och samma division i år också alltså?

    SvaraRadera
  2. måste prata med dig Jenny, jag tvekar hur jag ska göra i år...

    SvaraRadera