fredag 12 november 2010

Kul med så många på träning!!

12 st på träningen igår, och 3 på bänken! Måste vara någon form av rekord! Super kul i alla fall.

Jag tycker att det är jätte bra att Erika och Sara är med och kör med oss. Det bli lite annat spel och vi kan lära oss massor genom att spela med dom. Hoppas att ni andra håller med. Om ni sitter på bänken, titta gärna lite extra på hur dom rör sig när dom spelar. Dom är båda två smarta rutinerade spelare som vet var luckorna och returerna kommer.

Håller tummarna för att vi blir lika många på lördag :)

/Jenny

1 kommentar:

  1. jag har kollat upp och jag kan inte följa med på matchen på söndag... Men lycka till!! /ofelia

    SvaraRadera