lördag 6 november 2010

Musik till uppvärmningen

Kan någon människa förbarma sig över Tegs musikutbud och bränna en cd med bra uppvärmningsmusik till imorgon??

Om någon kan fixa det skriv det här och alla andra kan ju få komma med förslag kanske?

Jag som är lite "mer rutinerad" ;) vill ha med dom gamla klassiska uppvärmningslåtarna Eye of the tiger och can't touch this. BÄSTA!!!!

Ses på matchen i eftermiddag? Dags för första vinsten nu (Christoffer har ju lovat i VK och allt som står i tidningen är ju sant så vi får hoppas på det). Blir nog en bra match i alla fall. GOOOOOOO COMETS!!!!!!!!

/Jenny

5 kommentarer:

  1. Jag kan styra upp musik, men då blir det ingen eye of the tiger ;)

    Syns imorgon,taggaaggagaga!!

    SvaraRadera
  2. skoja inte med mig! Jag har typ bara spelat en enda match i mitt liv utan den som uppvärmning, å det var våran sista match... dagens ungdom jag säger då bara det...

    Hehe men jag få väl klara mig utan då, you fix! :)

    SvaraRadera
  3. BRA ERIKA, du har rätt musiksmak!

    SvaraRadera
  4. AEEE, du får väl se det som ett fint avslut på den tiden istället :)

    will do!

    SvaraRadera
  5. ingen techno erika! hitta någon lagom lay-up takt.
    kan skicka någon låt sen du kan överväga. Har typ 2 men. Btw kommer 50min på matchen imorgon, börjar halta runt på jobbet kl 15 igen.. / Lisa

    SvaraRadera