skip to main
|
skip to sidebar
Coach's corner
Umeå Comets div 2
fredag 12 november 2010
Skjuts?
Hej!
jag funderade på en sak. Skulle vi fixa föräldrar som skjutsar oss till skellefteå på söndag? isåfall måste folk meddela om deras föräldrar kan skjutsa eller inte!
1 kommentar:
Jenny
12 november 2010 kl. 16:58
funderade på samma sak idag. Någon som vet?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Training programs
Basketsmart
(uppvärmning)
Löpskolning
Hopprepsprogram
Links
KFUM Umeå Comets hemsida
VBDF
Svenskbasket.se
Video Basketsmart
Video Hopprepsprogram
Video Löpskolning
Bloggarkiv
►
2011
(9)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
juni
(1)
►
maj
(2)
►
april
(2)
►
mars
(1)
►
februari
(1)
▼
2010
(161)
►
december
(7)
▼
november
(7)
Tack till er som ställde upp på EBC basketen!!
Lördag
EBC-basket på lördag
Skjuts?
Kul med så många på träning!!
Musik till uppvärmningen
Bowling imorgon?
►
oktober
(25)
►
september
(17)
►
augusti
(6)
►
juli
(1)
►
juni
(7)
►
maj
(16)
►
april
(18)
►
mars
(15)
►
februari
(29)
►
januari
(13)
funderade på samma sak idag. Någon som vet?
SvaraRadera