Hej alla!
Jag e-post om klubben avgifter / kostnader.
Vi har blivit ombedda att följa upp med dem som inte har betalat hela beloppet ännu.
Avgifterna är så här:
100 per person (medlemsavgift) eller .... 150 per familj
600 per person (höstterminen)
600 per person (vårtermin)
Totalt: 1300kr
Om du inte har betalat hela beloppet, kan ni ta med den till mig (ej Jenny) på måndagen praxis (8 mars).
Om du har några frågor kan du släppa mig ett e-mail!
Thanks a million,
Vi ses snart,
Tony
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
var det dom 800 till tony och 500 övriga? eller vadå?
SvaraRaderagoogle translate... hahahaha
SvaraRaderayeah i used google translate. my bad lol
SvaraRaderadid it work ok?
what is your question?