måndag 22 mars 2010

Kvalmatcher

Nu finns schemat för Comets kvalmatcher på hemsidan och här på bloggen.

Första hemmamatchen är nu på fredag kl 19.00. Hoppas ALLA kommer!!! Ta med er alla ni känner :)

/Jenny

1 kommentar:

  1. jag kommer vara borta hela helgen så jag kan inte vara med

    SvaraRadera