onsdag 17 mars 2010

Match i Skellefteå på söndag

Bara så att alla vet, många har ju varit borta från träningen, så har vi match i Skellefteå på söndag.

Vi har en match kl 12.00 mot Kalix och ev en match kl 15.30 mot Överkalix.

Vi kör med egna bilar. Lisa Sj, A-Ks pappa och Lindas mamma kan troligtvis ställa upp och köra. Men ni kan väl kolla ifall någon av era föräldrar skulle kunna ställa upp ifall det behövs. Vi åker 9.00 på söndagsmorgon. När vi kommer hem beror på hur många matcher vi spelar.

Har uppdaterat vårat matchprogram i den högra kolumnen nu också så där står alla matcher vi har inplanerade än så länge.

/ Jenny

11 kommentarer:

  1. Tack för uppdateringen, lättare att planera jobb och grejer på så vis! Lycka till i helgen, kick some ass!

    SvaraRadera
  2. varför spelar vi på hagahallen?!

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet. Skulle önska att alla matcher kunde vara spikade nu. Men det går tydligen inte. Fyller på så fort jag får ny info...

    Ingen aning, antar att det inte fanns nån halltid på Teg.

    SvaraRadera
  4. jag hatar haga, snälla teg!!

    SvaraRadera
  5. jag kom på en sak, jag lisa erika och sofia kanske ska till luleå på lördagen och vi pratade om att möjligtvis sova i skellefteå sen och då tappar ni ju en bil, asså lisas bil om det nu blir så att vi åker till luleå.

    SvaraRadera
  6. Ak, om jag fattade Tony rätt ikv så ska vi inte till Luleå och spela för så många är sjuka och vissa var borta.
    /Erika J =)

    SvaraRadera
  7. okej!! då vet jag:)

    SvaraRadera
  8. Jag kan inte spela nu i helgen eller nästa helg pga att jag jobbar. Lycka till iaf, för det är viktiga matcher vi har!
    / Lisa Å

    SvaraRadera
  9. men jag ska fråga min pappa om han kan köra, men jag vet inte om han ska jobba.

    SvaraRadera
  10. blev det en eller två matcher i helgen?

    SvaraRadera
  11. min far kunde inte..han skulle jobba/adine

    SvaraRadera