torsdag 4 mars 2010

Söndagen

Bra träning idag tjejer! Funderar på att anmäla oss till nån innebandy serie, vi hade ju KROSSAT! Men då måste alla ha lika snygga glasögon som Erika hade...

Hmm, ok seriöst nu...

Här kommer söndagens program:

12.30 DU14 Umeå Comets - Höken    Tegs Central
14.30 DU15 Umeå Comets - Höken 95 Tegs Central
16.30 HU18 KFUM Umeå - Höken Tegs Central
18.30 Dam Umeå Comets - Jämtland Tegs Central
11.00 HU15 KFUM Umeå - Höken Hagaskolan
13.00 HU14 KFUM Umeå - Höken Hagaskolan
15.00 HU15 KFUM Umeå - Höken 96 Hagaskolan


Vi sitter i sek på H18s match kl 16.30. Dom som sitter är Linda, Anna, Evve och kanske Shanie. Var där minst 20 min innan matchstart.

Hoppas så många som möjligt kommer och tittar på damernas match. Vi måste ju heja på "våra" tjejer!!

Ses på söndag!

Jenny

2 kommentarer:

  1. Haha dom hittade jag i musik-skåpet så jag antar att det blir slagsmål om dom nästa träning ;) För övrigt var det kul med en lite mer lattjo träning, riktigt roligt att få "leka av" sig och skratta ikapp istället för att springa ikapp ;)

    Sen vill jag bara säga aaatt... mitt lag gav det andra laget PISK, hejja oss! :D

    SvaraRadera
  2. jag håller med erika

    SvaraRadera