onsdag 19 maj 2010

From Belfast with Love!



4 kommentarer:

  1. hahahahahahahahhahahahaha tony I know u want me there , stop denying it!

    SvaraRadera
  2. Men sööötisar!!! :)

    Lisa din skitunge, vi saknar dig på träningarna!! Tro inte att du kan bosätta dig där under en längre tid, då kommer jag och hämtar hem dig! Men än så länge håller jag tummarna för att det går bra med det där jobbet du pratade om :)

    Tony, not even a single BOOM when you describe what it's like in Belfast. Can't be that much fun then... ;)

    SvaraRadera
  3. it was alooooooooooooooooot of BOOMS during our belfast stay... trust me, boom is my new favorite word. Jag har fått ett tillfälligt jobb nu iaf men än så länge stooormtrivs jag. Hoppas träningarna går awsome.
    Puss på er alla
    gå in på pingvingen.blogg.se för mer uppdates

    SvaraRadera