torsdag 20 maj 2010

Träning idag på Gammlia

Basketträning idag 18.30-19.30 på gammlia. Idag blir det nog mest vårat lag. Amy är i Stockholm och Carro pluggar.
Så för er som kommer kan ni nog räkna med att det blir mkt individuell träning, vi har ju inte direkt varit många på dom sista träningarna :)

Troligtvis kör försäsongsträningen igång på måndag. Har inte fått det bekräftat 100% dock. Ska ha tränar möte på söndag. Men hoppas att ni ska få info ifall det blir på måndag snabbare än det.

/ Jenny

1 kommentar:

  1. jag kommer inte ikväll för jag har fortfarande ont i mina vader... :/
    /Erika J

    SvaraRadera