tisdag 18 maj 2010

Träning idag

Basket träning idag på Gammlia 18.30-19.30.

Kommer en ny tjej och ska testa träna med oss så vore bra ifall så många som möjligt kan komma. Jag vet att det är väldigt mycket fram och tillbaka och kort framförhållning just nu, men försök ha tålamod ett litet tag till :)

/Jenny

8 kommentarer:

  1. hej, jag har jätteont i mina vader idag och eftersom jag då också har lite problem att ta mig dit, så kommer jag inte och tittar heller...
    /erika j

    SvaraRadera
  2. Jag såg just detta, men kan inte heller komma idag, lite sent jag vet, men.
    Hoppas iaf att det är många andra på träningen.
    Vem är den nya?
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Vet inte riktigt vem hon är. Amy trodde att det var någon från Skellefteå, men hon var inte heller säker.

    Någon som var där som vet??

    /Jenny

    SvaraRadera
  4. heeej, jag var den enda från vårat lag som var där, vart håller alla hus??? träningen var till för att en tjej som går BG skulle ''visa'' upp sig, hon var väldigt duktig! Hon hette Ida tror jag!

    SvaraRadera
  5. Mmm, hörde att hon hade ett bra 3p skott. Får hoppas att hon kommer hit och spelar nästa säsong då :)

    SvaraRadera
  6. jaa, jag tyckte då hon var väldigt duktig, hoppas att hon spelar i comets den här säsongen:) hon satte i princip varje trea hon sköt!

    SvaraRadera
  7. Hej, förlåt att jag inte var där igår men jag var inte inne på bloggen förrän efter träningen. :S

    /Elin

    SvaraRadera
  8. Ingen fara, det blir ju så när det är så kort framförhållning. Hoppas det blir bättre med det snart...

    SvaraRadera