lördag 15 maj 2010

Träning söndag

På söndag tränar vi 14.30-16.00. Vi har tid i hallen från kl 14 ifall det är någon som vill komma och träna lite individuellt innan.

/ Jenny

1 kommentar:

  1. Jag kommer inte på söndag, har redan tränat mina två gånger i veckan och sen så har jag svårt att ta mig dit och hem. :)
    /Erika J

    SvaraRadera