onsdag 26 maj 2010

Träning torsdag

Det har blivit lite omkastat med tiderna på Torsdag.

Basket 18.30-20.00

Löpning 20.00

Var en kul träning igår (även om mitt lag förlorade alla(!) matcher). Hoppas bara det kommer lite fler tjejer nästa gång. Igår var vi 6 tjejer och en massa killar.

/Jenny

5 kommentarer:

  1. Skärpning Jenny, vinst är det enda som räknas!

    SvaraRadera
  2. mm, eller hur!! Nästa gång ska jag lätt vara på ditt lag! Saknade ju min skytt, inte så lätt då ;)

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag bara får vara med på två träningstillfällen i veckan så väljer jag bort löpningen och kör basketpasset på 1,5 h. Med löpningen blir det för mycket för mina vader.

    Ps. mitt lag vann alla matcher ;)
    /Erika J

    SvaraRadera
  4. tyvärr kommer du nog få klara dig utan mig även idag Jenny..
    Bra Erika så ska det se ut! haha;)

    SvaraRadera
  5. Mäh :( Då får jag väl skjuta lite bättre själv då, förra gången var bedrövlig. Eller kanske vara på Erikas lag...

    SvaraRadera