Det har blivit lite omkastat med tiderna på Torsdag.
Basket 18.30-20.00
Löpning 20.00
Var en kul träning igår (även om mitt lag förlorade alla(!) matcher). Hoppas bara det kommer lite fler tjejer nästa gång. Igår var vi 6 tjejer och en massa killar.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Skärpning Jenny, vinst är det enda som räknas!
SvaraRaderamm, eller hur!! Nästa gång ska jag lätt vara på ditt lag! Saknade ju min skytt, inte så lätt då ;)
SvaraRaderaEftersom jag bara får vara med på två träningstillfällen i veckan så väljer jag bort löpningen och kör basketpasset på 1,5 h. Med löpningen blir det för mycket för mina vader.
SvaraRaderaPs. mitt lag vann alla matcher ;)
/Erika J
tyvärr kommer du nog få klara dig utan mig även idag Jenny..
SvaraRaderaBra Erika så ska det se ut! haha;)
Mäh :( Då får jag väl skjuta lite bättre själv då, förra gången var bedrövlig. Eller kanske vara på Erikas lag...
SvaraRadera