söndag 23 maj 2010

Träningstider för nästa vecka

Nästa vecka har vi 2 gemensamma träningstider med killarna:


tisdag 25/5 kl 18.30 – 20.00 Gammlia Löpning före

torsdag 27/5 kl 18.30 – 20.00 Gammlia Löpning före

Det här är all info jag har fått. Tror löpningen börjar 45 min före basketen. Så 17.45 alltså.

På tisdag kommer jag förhoppningsvis kunna vara med igen! Ses då!! :D

/ Jenny

10 kommentarer:

  1. Jag har hur mycket skolarbete som helst så jag kommer troligast inte kunna komma i veckan, ska försöka komma på torsdag kanske men kan inte lova något!

    SvaraRadera
  2. Ok. Lycka till med plugget!

    SvaraRadera
  3. Men vem ska träna oss i veckan?

    SvaraRadera
  4. Jag har också mycket skolarbete och prov och kommer inte att komma på tisdag och jag är inte säker på hur det blir på torsdag men jag ska föröka komma.

    SvaraRadera
  5. Jag kommer inte heller på tisdagen men förösker fram emot torsdagen beroende på hur pluggandet går. Sista veckan med arbeten nu.
    Jag tar med mig Lucas någon gång också.
    / Lisa

    SvaraRadera
  6. Hej jag kommer inte heller komma i morgon (tisdag) för jag har för mycket i skolan men jag kommer på torsdag. /Julia

    SvaraRadera
  7. jag kommer inte komma på springningen,men jag kommer på träningen:)/adine

    SvaraRadera
  8. Eftersom mina vader gör lite ont så står jag över löpningen. Men jag kommer på träningen.
    /Erika J

    SvaraRadera
  9. Jag hinner inte till löpningen, springer hemma ngn dag istället. Jag hinne inte äta ngn midda annars eller fika efterskolan//// Fia

    SvaraRadera
  10. Ok, vi skippar löpningen då eftersom att alla verkar ha mkt att göra.

    Per, Jag och Carro kommer hjälpas åt att träna.

    Kul ifall Lucas kommer! Är han redan i Sverige??

    Ses ikväll ni som kommer!

    SvaraRadera