onsdag 5 maj 2010

Träningstider + lite info om försäsongsträningen

Det här är dom träningstider vi har innan försäsongsträningen startar:

Tors 6/5 19.30-21.00 Teg
Sön 9/5 14.30-16.00 Teg
Mån 10/5 19.30-21.00 Teg
Tors 14/5 15.30-17.00 Teg
Sön 16/5 14.00-16.00 Teg


Här är den informationen jag fått än så länge ang försäsongsträningen:

För att få delta i KFUM´s verksamhet skall de aktiva vara medlem ha betalat avgifterna under 2009/2010 samt beredd att skriva på ett papper att spelaren kommer att spela med KFUM Umeå under kommande säsong. Detta gäller alla spelare födda 1993 och tidigare.

KFUM kommer att ta ut en avgift på 200 kr pp för att kunna erbjuda alla personlig tillgång till Gymmet på Gammliahallen (ord.pris 400 kr för 3 månader).

Avgiften skall betalas kontant i samband med utlämnande av nyckeltagg. ALLA som deltar i träningen måste ha egen tagg. Att ta in kompisar som ej har rätt att delta/träna på gymmet på Gammlia bestraffas med avstängning från all träning.

Ge Era spelare information om förutsättningarna. De som vill delta i försäsongsträningen skall meddela det till respektive tränare snarast. Upplägget blir preliminärt som sagts tidigare måndag-fredag under ledare samt lördag som individuell dag. Träningsstarten blir v 20 och på www.umeacomets.se hittar alla den mer detaljerade information de behöver.


Start för spelarna måndag den 17 maj

17.30 Fys Damer Tegs C Uteskor & inneskor

18.30 Fys Herrar Tegs C Uteskor & inneskor


Vi ska ha tränar möte 11/5 så efter det hoppas jag att vi ska veta exakt vilka tider som gäller. Men dom av er som vill vara med på försäsongsträningen kan anmäla sig här eller till mig.
Jag rekommenderar alla som kan att vara med. Det är både roligt och ett perfekt tillfälle att få träna med en utbildad fystränare. Man måste så klart inte vara med på alla pass men det är en fördel ifall man är med så mycket som möjligt.

Ses ikväll!

/ Jenny

5 kommentarer:

  1. Jag tränar redan på USM, så jag har ju redan kort, sedan kan jag ju inte springa om det är det man ska göra där ute! Men jag vet inte, jag kan fråga sedan föresten ;)

    /Evelina

    SvaraRadera
  2. jag vill träna :)
    /Erika J

    SvaraRadera
  3. jag kommer nog inte träna mer för denna säsong för fotbollen är igång men tack för en bra säsong!

    /ofelia

    SvaraRadera
  4. jag kommer inte att träna idag för jag är fortfarande sjuk men jag kommer förbi ett tag och tittar.
    /Elin

    SvaraRadera