Vi har fått möjlighet att jobba in lite pengar under yran. Här är infon som jag fått av Mona. Om någon kan meddela det så fort som möjligt.
10 st stängselvakter som ska skydda området från olaga intrång
Krav: Fysik och pondus men det gick bra ifjol med varannan dam varannan herre och även någon junior, den huvudsakliga uppgiften är att stå och se så att ingen försöker smita över stängslet, inträffar något så får vi hjälpas åt några att avstyra försöket
2st trafikvakter som ska dirigera folkströmningarna utanför området
fre 28/5
tider: 18.30-02.30 samling vid Trädgård i norr
totalt får vi 5000:- för jobbet som vi fördelar ut till resp lagkonto för de lag som ställer upp med folk.
Eftersom det är långa pass kan ni även vara två som delar på ett pass (den ena tar 18:30 – 22:30 och den andra 22:30 – 02:30) men då behövs ju fler än 12 personer totalt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Blir det något ikväll? :)
SvaraRadera/Evve
Är det några som ska jobba, för jag skulle kunna tänka mig ta ett pass om ingen annan vill.
SvaraRaderaDom som kunde skulle anmäla sig till mig så jag kunde vidarebefordra till Mona. Eftersom ingen sagt nått så har jag inte sagt nått till Mona heller. Har faktiskt ingen aning om vilka som kommer jobba. Kan försöka kolla upp med Mona ifall det behövs fler.
SvaraRaderaJag jobbar helst inte men om det behövs så är det klart att jag ställer upp.
SvaraRadera