måndag 13 december 2010

Nya träningstider

Från och med nu tränar vi 18.30-20.00 på tisdagar och torsdagar och 14.30-16.00 på söndagar. Har uppdaterat tiderna i högra kolumnen också så att dom stämmer.

Om någon vill träna extra så kan man göra det på måndagar 19.30-21.00. Vet inte helt vad det är för tid men tror att det kan vara med Bosses gäng.

Ses imorgon 18.30! Sista träningen före Iksu-matchen, nu kööör vi!!

/Jenny

4 kommentarer:

  1. helluu, jag är förskyld men ska försköa få tag på skjuts så jag kan komma på träningen å kolla på iaf. / Shanie

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte komma på träningen i kväll /Julia J

    SvaraRadera
  3. Hur många är det som ska komma på Cometernas julfest imorgon? :)

    /Evve

    SvaraRadera
  4. kom på att vi heter umeå comets. hehehehe

    SvaraRadera