Från och med nu tränar vi 18.30-20.00 på tisdagar och torsdagar och 14.30-16.00 på söndagar. Har uppdaterat tiderna i högra kolumnen också så att dom stämmer.
Om någon vill träna extra så kan man göra det på måndagar 19.30-21.00. Vet inte helt vad det är för tid men tror att det kan vara med Bosses gäng.
Ses imorgon 18.30! Sista träningen före Iksu-matchen, nu kööör vi!!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
helluu, jag är förskyld men ska försköa få tag på skjuts så jag kan komma på träningen å kolla på iaf. / Shanie
SvaraRaderaJag kan inte komma på träningen i kväll /Julia J
SvaraRaderaHur många är det som ska komma på Cometernas julfest imorgon? :)
SvaraRadera/Evve
kom på att vi heter umeå comets. hehehehe
SvaraRadera