Golvläggar jobbet är:
Torsdag 16-19
Fredag 24-02
Man behöver inte vara där båda dagarna.
Minst 5-6 spelare från vårat lag. Pengarna vi får in går till att täcka kostnader vi har med luleåresor etc. Vi får 80kr/person/timme.
Hoppas så många som möjligt kommer så blir det lite roligare.
Skriv här om ni kommer. Måste veta så fort som möjligt så jag kan meddela hur många vi blir.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag kan komma på torsdag och lägga golv.
SvaraRadera/Erika J
Jag kommer på torsdag!
SvaraRadera/Erika Eriksson
Jag kommer på torsdag! =)
SvaraRadera/Evve
Jag kommer på torsdag men jag blir lite sen eftersom att jag slutar skolan kl 16.
SvaraRaderajag ska försöka komma men jag kan bli sen!//ak
SvaraRadera