måndag 1 mars 2010

Golvläggning

Golvläggar jobbet är:

Torsdag 16-19
Fredag 24-02

Man behöver inte vara där båda dagarna.

Minst 5-6 spelare från vårat lag. Pengarna vi får in går till att täcka kostnader vi har med luleåresor etc. Vi får 80kr/person/timme.

Hoppas så många som möjligt kommer så blir det lite roligare.
Skriv här om ni kommer. Måste veta så fort som möjligt så jag kan meddela hur många vi blir.

/Jenny

5 kommentarer:

  1. Jag kan komma på torsdag och lägga golv.
    /Erika J

    SvaraRadera
  2. Jag kommer på torsdag!
    /Erika Eriksson

    SvaraRadera
  3. Jag kommer på torsdag! =)
    /Evve

    SvaraRadera
  4. Jag kommer på torsdag men jag blir lite sen eftersom att jag slutar skolan kl 16.

    SvaraRadera
  5. jag ska försöka komma men jag kan bli sen!//ak

    SvaraRadera