onsdag 31 mars 2010

Träning under påsk

Imorgon har vi öppen träning för dom som är hemma. Tony och jag kommer vara där och säkert Paddy också. Så det är ett utmärkt tillfälle om ni har nått ni känner att ni vill ha hjälp med. Ta gärna med era målpapper om det är något av målen ni skulle vilja testa igen.

Så tänk över vad ni vill träna på och om det är några av målen ni skulle vilja att vi testade.

Vi måste bestämma oss ifall vi ska ha träningar under påsk. Dom datum det gäller är 4e, 5e och 8e april. Hur många är hemma? Jag lägger upp en sån där undersöknings gadget så får ni svara på den ifall ni kan komma eller inte. Svara gärna så fort som möjligt så jag kan ge besked till Tobbe.

Ses imorgon!!

/Jenny

7 kommentarer:

  1. Jag kan inte träna nu på söndag, men jag kan träna måndag och torsdag nästa vecka. / Julia

    SvaraRadera
  2. Jag är hemma hela veckan så jag kan träna alla dagar! ^^

    SvaraRadera
  3. jag kan inte träna på söndag men på måndag och torsdag kan jag nog.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer idag, men kan inte komma varken på söndag, måndag eller torsdag.

    /Evelina

    SvaraRadera
  5. Jag kommer idag och på söndag och måndag, men på torsdag kan jag inte. /Fia

    SvaraRadera
  6. jag kan komma på söndag! :)

    SvaraRadera
  7. jag kan träna hela veckan, blir det träning på söndag?
    /Erika J

    SvaraRadera