lördag 3 april 2010

Öppen träning söndag

För dom som vill komma och träna har vi öppen träning på söndag kl 14.30-16.00. Tony har träning med A-laget före så han kommer vara där.

Det blir träning måndag och torsdag. Vi vet fortfarande inte ifall måndagsträningen blir på Teg eller Gammlia. Men info kommer om det imorgon.

Glad Påsk!!!

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar