torsdag 29 april 2010

Träning ikväll

Träning på Teg 19.30-21.00

Vi kommer köra spel och skott träningar nu innan försäsongsträningen börjar den 16e maj. Kanske lite bollbehandling med vem vet. Dom a-lag spelare som vill vara med och spela kommer också vara där.

Ses ikväll!!

/ Jenny

2 kommentarer: