Träning på Teg 19.30-21.00
Vi kommer köra spel och skott träningar nu innan försäsongsträningen börjar den 16e maj. Kanske lite bollbehandling med vem vet. Dom a-lag spelare som vill vara med och spela kommer också vara där.
Ses ikväll!!
/ Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
WE-HE-HEY, pax att vara på team jenny!
SvaraRaderaYeeeeooo, vi var B Ä S T!!!
SvaraRadera