söndag 25 april 2010

Brännboll

I morgon så tänkte vi ha brännbollen kl 13:00 och vi träffas på Östra gymnasiets gympa hall.
Där bakom hallen kan vi kanske spela på gräs annars så finns det en grus plan också om gräset är för blött.
Det är bra att ha det på östra för att Tony har match på gammlia (final) kl 4 som vi tänkte fara och se på och efter det fara ut och äta på något ställe. Om ni har något bättre förslag att vara på som är hyfsat nära Gammlia så är det bara att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar