Vi spelar mot Kalix kl 12.00. Efter våran match äter ni nått snabbt i Kalix innan ni åker och plockar upp dom andra lagen i Luleå.
Bussen går 06.30. Samling 06.15. Viktigt att alla är i tid, ett av lagen vi åker med spelar sin match kl 10.00 så bussen har inte tid att vänta ifall någon kommer sent. Dessutom är det troligtvis 4 lag som åker så om ni vill sitta tillsammans var där i god tid.
Vi beräknas vara tillbaka runt 19.
Alla måste betala in sin medlems och träningsavgift. Det är inte säkert att dom so inte har betalat kan följa med på matchen. Ni kan ta med pengar till träningen om ni vill. Eller betala in direkt till klubbens konto. Hör med Tobbe ifall ni är osäkra.
Detta är vad alla har kvar att betala:
Binta: 1350kr (150 medlemsavg, 600 träningsavg HT, 600 träningsavg VT)
Erika E: 700kr (100 medlemsavg, 600 träningasavg VT)
Shani: 1350kr (150 medlemsavg, 600 träningsavg HT, 600 träningsavg VT)
Elin: 600kr (600 träningsavg VT)
Adine: 1350kr (150 medlemsavg, 600 träningsavg HT, 600 träningsavg VT)
Ofelia 150kr (150 medlemsavg.)
Som ni ser är vårat lag skyldigt 6700kr. Det är ganska mkt pengar. Det är inte bara vårat lag som ligger efter med betalningen utan nästan alla lag är skyldiga pengar. Som ni förstår kan inte klubben fungera ifall inte pengarna kommer in.
Ifall ni redan har betalat men står med på listan ändå så leta fram ett kvitto eller kopia på ett kontoutdrag så fixar Tobbe det. Annars vore det bra om alla kunde betala in så fort som möjligt.
Ses på träningen ikväll!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag kommer senare till träningen ikväll pga att jag skall på någon föreläsning med mamma som slutar 19:30.
SvaraRadera/ Lisa Å
Jag kommer inte att föja med till matchen, vrickade om foten igen idag på skolan så tänker vila upp den lite mer. Men lycka till tjejer!!! /Anna
SvaraRaderahar vi någon träning imorgon
SvaraRadera