Träning 14.00-16.00
Städ av Droskans terrass 18.00
Hoppas så många som möjligt kan komma på båda aktiviteterna! Var en bra träning sist, med hög intensitet. Kul att vi var så många från båda lagen :)
/ Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar