Eftersom att Tony åker i början på nästa vecka tänkte vi att vi skulle ha någon slags avslutning så vi får chansen att säga hej då till honom.
Så istället för vanlig träning på söndag träffas vi kl 15 och spelar brännboll och sen går vi och äter middag någonstans.
Är det någon som vet något bra ställe att spela på? Någon som har brännbollsträ?
Hoppas alla kan komma på söndag!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Tony, you have to bring your computer on sunday. I don't say why. Maybee you understand, if not, you will know on sunday! :)
SvaraRadera/Evve
jag har brännbollsträ, fast de är extremt lätta :P//FIA
SvaraRaderaJag kan låna min brors troligtvis det är nog bra :) / Julia
SvaraRaderaoch när sofia säger otroligt lätta så menar hon bokstavligen LÄTTA
SvaraRaderamen iaf nedanför statoil öst på stan, vis sjukhuset där nere vid älven?
men jag vet inte om de är kvar snö där men de tror jag inte../adine
vart träffas vi?
SvaraRadera