lördag 29 maj 2010

Nästa veckas träningar

Måndag 19.00 Löpning/fys

Tisdag 18.30-20.30 Basket

Torsdag 18.00 Löpning 19.00-21.00 Basket

All träning är på Gammlia. Vi kommer inte springa en timme på torsdag utan det blir ett ganska lugnt pass för att vänja kroppen vi en högre träningsdos. Jag rekommenderar er att ta med någonting att äta mellan löpningen och basketen. Det kommer finnas tid mellan löpningen och basketen för återhämtning.

Hoppas det kommer någon tjej på löpningen, sist var jag ensam med alla killar...

Ses!

/Jenny

9 kommentarer:

  1. På måndagen när det är fys, är det både löpning och styrka då? I sånna fall kan jag bara vara med på styrkan!
    '
    /Evve

    SvaraRadera
  2. men jag vill inte springa för då kommer man hamna sist helt ensam...

    SvaraRadera
  3. kommer vi att springa med killarna?

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte vara med på torsdag för då har jag handledarutbildning för körkortet. Sen ska jag försöka vara med på löpningen med mina vader och se hur det går, kommer förmodligen göra den som hamnar sist sällskap ;)
    /Erika J

    SvaraRadera
  5. Jag kan komma pa tisdagen och aven ta med mig lucas. Hur var det, behovde vi betala nagon avgift for sommartraningen eller?
    /Lisa

    SvaraRadera
  6. jag vet inte om jag kan komma i veckan, det är min sista vecka med prov den här veckan! men från och med nästa vecka kan jag träna heeeela sommaren

    SvaraRadera
  7. Det är både löpning och fys blandat. Men det är Per som har planerat det så vet inte om vi springer först och kör fys sen. Kan vara så att vi kör fysövningar på vägen. Så du kan kanske köra lite fys på egen hand Eve.

    Alltså vi springer med killarna, men det är lugnt tempo. I alla fall var det de förra gången. Och man springer ju så fort man vill själv. Tror vi är många som inte springer så väldigt fort.

    Ingen avgift än så länge, innan det "riktiga" programmet kommit igång. Bara ifall ni vill ha ut gymkort, då är det 200 kr som ni kan ge till mig. Tycker alla som ska vara med och träna bör skaffa gymkort.

    Ses ikväll!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Kommer på tisdag, kanske även idag. Ska försöka, är taggad på träning!

    SvaraRadera
  9. Okej! Då far jag och tränar på egen hand! Juste, en sak till, jag har lagt beställt några rullskidor nu, så om några dagar kan jag börja köra kondis! :D

    /Evve

    SvaraRadera