torsdag 13 maj 2010

Tidig träning!

Träning 15.30-17.00 idag!

Ses!!

/Jenny

4 kommentarer:

  1. Jag kommer nog inte kunna komma innan 15.45 p.g.a bussar, men om det är någon med bil som åker genom stan åker jag gärna med!:)

    SvaraRadera
  2. jag hinner inte till träningen idag pga att min farmor fyller år och vi skall dit på middag.
    / Lisa Å

    SvaraRadera
  3. ok ok, ses när du kommer Anna och vi ses på Söndag Lisa :)

    /Jenny

    SvaraRadera
  4. men va!?:O såg de här nu!/adine

    SvaraRadera