Umeå Comets div 2
Jag kommer nog inte kunna komma innan 15.45 p.g.a bussar, men om det är någon med bil som åker genom stan åker jag gärna med!:)
jag hinner inte till träningen idag pga att min farmor fyller år och vi skall dit på middag./ Lisa Å
ok ok, ses när du kommer Anna och vi ses på Söndag Lisa :)/Jenny
men va!?:O såg de här nu!/adine
Jag kommer nog inte kunna komma innan 15.45 p.g.a bussar, men om det är någon med bil som åker genom stan åker jag gärna med!:)
SvaraRaderajag hinner inte till träningen idag pga att min farmor fyller år och vi skall dit på middag.
SvaraRadera/ Lisa Å
ok ok, ses när du kommer Anna och vi ses på Söndag Lisa :)
SvaraRadera/Jenny
men va!?:O såg de här nu!/adine
SvaraRadera