fredag 24 september 2010

Fredag eller söndag?

Hej allihopa, trevligt att vi alla kunde träffas ikväll och jag hoppas alla kommer och stöttar comets imorgon på deras matcher!

Nu till saken, det verkar som att det inte är så många som kan träna på fredagar och tobbe undrar om vi vill byta till att ha fredagsträningen på en söndag istället klockan 14.30-16.00.
Skriv en kommentar och säg vilken dag som passar er bäst så vi kan meddela tobbe!

6 kommentarer:

  1. Förut tyckte jag inte fredag, men nu tycker jag det!

    Tack för bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Har fixat en sån där omröstningsgrej längst upp till höger. klicka i där vad ni tycker så blir det enkelt att se.

    SvaraRadera
  3. båda dagarna borde vi träna förfan, vi tränar alldeles för lite!

    SvaraRadera
  4. kan man inta ha sön 13:30-15? För mina småtjejer har 12-13:30 annars försvinner hela dagen. Kan dock bara träna varannan vecka pga jobb. / Lisa

    SvaraRadera
  5. Jag tycker helst söndag men jag kommer inte kunna komma på varje träning pga skjus och samma sak på fredagar ingen skjus hem fast då måste jag vänta inne i stan från 11 för jag slutar då...

    Jag är sjuk därför är jag inte på träningen / Julia.

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag kommer inte idag på träningen. Jag har ingen energi i kroppen. Jag är förkyld och hostar å har mig. Blä... Syns snart, längtar även efter att få börja träna med er! När nu det blir...

    SvaraRadera