onsdag 22 september 2010

Hur blir det?

Hej!
Hur blir det på fredag med lagkvällen allihopa?
Jag kanske kan komma, är inte säker. Men kommentera gärna om ni kan komma eller ej. Om ingen kan komma så skjuter vi upp det!

3 kommentarer:

  1. Jag kan komma, men jag måste vara på gamlia kl 20.15 men det borde jag ju hinna om våran träning slutar 17.30.
    Vi pratade ju om att vi skulle gå och se matchen alla tillsammans.
    Kommer lägga upp tider för uman cup under dagen, har lite brådis just nu så hinner inte.

    SvaraRadera
  2. Jag kan!! :D / Julia

    SvaraRadera