Jag kan komma, men jag måste vara på gamlia kl 20.15 men det borde jag ju hinna om våran träning slutar 17.30. Vi pratade ju om att vi skulle gå och se matchen alla tillsammans. Kommer lägga upp tider för uman cup under dagen, har lite brådis just nu så hinner inte.
Jag kan komma, men jag måste vara på gamlia kl 20.15 men det borde jag ju hinna om våran träning slutar 17.30.
SvaraRaderaVi pratade ju om att vi skulle gå och se matchen alla tillsammans.
Kommer lägga upp tider för uman cup under dagen, har lite brådis just nu så hinner inte.
Jag kan! :)
SvaraRaderaJag kan!! :D / Julia
SvaraRadera