torsdag 16 september 2010

Nu börjar det likna nått!

Bra träning alla som var där ikväll. Kul att se att det går framåt :)

Det var visst några som inte kom på träningen för att dom var och tränade med killarna istället. Här måste jag nog hålla med Tobbe i att (om det nu var så) det inte är ok. Är man med i ett lag åker man inte och tränar med ett annat lag på egen träningstid. Jaja nog sagt om det.

Imorgon verkar det bli lite färre på träningen men hoppas dom som missade idag kan vara där så kan Tobbe repetera vårt offence. Det såg bra ut idag, kul kul!

Nä nu ska jag läsa lite .net programmering innan jag kollapsar i säng. Sov gott på er!

/Jenny

4 kommentarer:

  1. Alltså angående fredagsträningarna. Jag vet inte vad alla tycker eftersom jag inte var med när fredag bestämdes, men jag tycker det känns som att det inte är så många som kan komma på fredagar. Jag tycker det hade varit väldigt bra med söndagar, eller ngn annan dag. Jag förstår om det inte går att ändra, speciellt om laget tycker att fredagar är en bra dag!

    Jag gillar inte att vara negativ eller så och jag vill inte låta som en sån som kommer och bara vill ändra saker för min egen skull eller så, för så är det inte, men jag undrar bara om alla verkligen tycker att fredagar är den optimala träningsdagen? Om alla tycker det så ska jag vara tyst!

    Vi ses imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. hur kan du lyssna på vad tobbe säger? jag och sofia var och hjälpte killarna i u16, dom behövde lite folk så att dom kunde spela en träningsmatch för dom har sm i helgen. Ganska fult att säga det rakt ut i bloggen och dessutom att inte ens prata med oss om det innan då du vet att tobbe säkerligen överdriver allt.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker personligen att det inte spelar någon roll vad andra lag har eller inte har för matcher. Ifall man har egen träning är man först och främst med på den. Men det är ju bara vad jag tycker.
    Det jag skrev var riktat till alla, inte bara till dig och Sofia. Nu råkade det vara ni som var där den här gången. Det går ju inte att ta tillbaka så det var mer meningen att säga vad jag tyckte ifall frågan skulle komma upp igen.
    Och jag hoppas att ALLA i laget känner att dom kan skriva på bloggen vad dom tycker och tänker. Vi kan ju inte alltid tycka lika om allt men det spelar ju ingen roll.

    SvaraRadera
  4. jag håller inte med av många olika orsaker som jag inte kommer ta upp här. Jag tycker fortfarande inte att det är rätt av både dig och torbjörn att säga det inför alla andra i laget och skriva det i bloggen utan att ta det med oss personligen innan ni säger/skriver det. Det verkade inte riktat till alla i mina ögon, det var personligt riktat utan tvekan.
    Jag hoppas verkligen också att andra än jag kan skriva vad dom tycker om allt möjligt men det verkar ju tydligen inte vara så.

    SvaraRadera