onsdag 29 september 2010

SPELPROGRAM 2010/2011

Hej!
Nu har jag fått tag på spelprogrammet som ligger uppe här: http://iof1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=22399

Som ni ser då har vi våran första match söndag den 17:e Oktober mot 95-tjejerna!

Hur blev det förresten med Fredag och söndagsträningarna? Bestämde vi någon dag?
Jag vill inte ändra andras åsikter men tänkte bara säga att de flesta av våra matcher ligger på söndagar så i princip alla söndagsträningar kommer försvinna så vad jag tycker är att vi borde träna fredagar också eftersom de flesta söndagsträningar ändå kommer försvinna.


2 kommentarer:

  1. Håller med A-K. Om Söndagarna ända kommer gå bort så blir det ju väldigt lite att bara träna 2 gånger. Vi får väl prata om det imorgon på träningen.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer inte vara med på träningen i kväll för jag är fortfarande sjuk men jag kommer och tittar. / Julia

    SvaraRadera