måndag 6 september 2010

Träning tisdag!

Wazzzzup AK47 hääär, nu blir det äntligen lite fart på den här bloggen;) uppdateringen tidigare har väl inte varit så där hemskt bra, eller vad tycker du Jenny?;)
Jag har ingen aning hur man gör med sånna här bloggar men när jag lärt mig hur man gör så kommer jag lägga ut bilder så då kommer ni får se lite finfina bilder!

Aja, nu till saken! Imorgon är det ju träning 19.45 på teg!!! hoppas att jag ser ALLA där, tobbe hälsade också att man helst ska vara där en kvart innan träningen för uppvärmning och sånt..

Vi ses imorgon!
peace ouuuuut

3 kommentarer:

  1. omg.. nog de bästa och roligaste inlägg jag läst på hela tiden denna blogg varit uppe..(förlåt jenny, ta inte illaupp)
    jagser framemot att följa dig ak!
    keep going ak;)/adine

    SvaraRadera
  2. från och med nu är det seriöst bloggande, ni får komma med förslag på vad ni vill att jag ska skriva om!

    SvaraRadera
  3. hmm, varför har jag inte kommit på denna briljanta ide tidigare!?!?

    Men alltså, jag tycker mina inlägg har varit HUR bra som helst. Informativa och seriösa, Jepp, många vuxen- och tränarpoäng där!

    Jaja, vi måste se till att vara 10 på träningen, så bäst att ALLA kommer! :)

    SvaraRadera