Här kommer matchprogrammet för Uman cup:
Fredag
20.30 Iksu - Jämtland
Lördag
10.00 Comets - Sundsvall
14.00 Sundsvall - Jämtland
16.00 Iksu - Comets
Söndag
10.00 Sundsvall - Iksu
12.00 Jämtland - Comets
Jag tror att lördagens match Comets - Sundsvall kan bli bra. Sundsvall gick ju i konkurs och hamnade i div 2 men dom har fortfarande några av sina spelare kvar och ambitionen att kvala upp i ettan. T.ex så spelar Shannon Daly och Anna Höglund fortfarande kvar.
Iksu - Jämtland på fredag kan nog också bli jämn. Nu kommer inte Jämtland med sitt bästa lag pga sjukdom och skador men kan bli bra ändå. Intressant för oss att se Iksu också eftersom att vi kommer möta dom i serien.
Sundsvall - Jämtland kunde varit intressant ifall Jämtland kommit med fullt lag. Det är förmodligen dom två lagen som kommer att slåss om en kval plats upp i ettan i sin serie.
Jag sitter i sek på fredag, lördag 10.00 och ev lör 14.00 så kommer bli en del basket för min del. Kul om ni andra också kom och tittade på några matcher.
Om vi skyndar oss att duscha efter träningen på fredag hinner vi nog hem till Elin och äta och sedan gå och se matchen mellan Iksu-Jämntland. Vad tror ni om det?
Glöm inte att skriva här ifall ni kan/inte kan vara med på fredag. Just nu är det Elin, ev A-K, Evve och jag som kan och Lisa Å kan inte. Vad jag vet i alla fall.
Ni andra, lämna besked så fort som möjligt.
Ses imorgon på träningen!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag röstar på att se på matchen!
SvaraRaderajag tänkte kika lite matcher på söndag eventuellt lördag också, har börjat lugna ner sig i skolan och jag är sugen på lite basket! ses där!
SvaraRadera(kan inte komma på fredag för jag jobbar om ni fortfarande räknar in mig ;p )
Hehe så klart vi fortfarande räknar in dig!! Varje lag behöver en blondie ;)
SvaraRaderaVi saknar dig på träningarna...
Jag ska sitta i sek på lördag 10 och 14 så det skulle vara kul om några andra var där.
SvaraRaderaVad kul att jag också blev medbjuden på fredagkväll.
SvaraRaderaJag kommer!
/ Erika J
jag kommer på middagen! :) /ofelia
SvaraRaderasnopet att jag är brunett nurå ;D
SvaraRaderaHej! jag har fortfarande ont i fötterna så kommer inte på träningen, men kommer till matchen. hoppas vi ses där! //Hillevi
SvaraRaderaDu kan ju komma och äta middag med oss om du vill innan matchen Hillevi. Ring mig om du vill ha färdbeskrivning. 070-3061106
SvaraRaderaVi kommer duscha på teg efter träningen så är väl hos Elin vid 18 någon gång.
Kul att Erika J kommer!!
Erika E, hmm...ingen kommentar...