tisdag 7 september 2010

Vem är detta?

Heeej, jag tänkte vara lite rolig och lägga in en fin bild!
Är det någon som kan se vem detta är? En väldigt ny bild;)

4 kommentarer:

  1. Elin, Erika och två troll va?

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tror du måste ha rätt!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH det är ju jag! XD
    /Erika J

    SvaraRadera
  4. Elin å Erika var ju lätt. Creds till den som kan säga namnet på något av trollen...

    SvaraRadera